Jasno
  • 17 °C
  • Jasno
Reported on:
18. Oktober 2017 - 12:00

080 28 82

Sporočanje stanja plinomera

Stanje plinomera (odčitek) nam lahko sporočate zadnje tri koledarske dni v mesecu.

Odčitki, ki ne bodo pravočasno oziroma ustrezno sporočeni, pri obračunu za tekoči mesec žal ne bodo upoštevani.

 

Načini sporočanja:
 

      * Spletna aplikacija Moj račun omogoča:

       -  Sporočanje stanja plinomera največ enkrat mesečno

       -  Stanje plinomera, ki ga sporočite, ne more biti nižje od predhodno sporočenega

       -  Sporočanje stanja je možno samo z geslom in up. imenom

Če ste že aktivirali odjemno mesto (aktivacijska koda je razvidna iz računa) in/ali registracija oz. uporaba aplikacije še vedno ni mogoča, pošljite obvestilo na kc@energetika-lj.si  (navedite osnovne podatke za prijavo z upoštevanjem malih/velikih črk).

       Navodila za uporabo aplikacije Moj račun

 

  • Preko odzivnika s klicem na št. 080 2882, izbira 1 (sledite navodilom na odzivniku)

Vaša prejšnja 6-mestna številka odjemnega mesta je znotraj nove 11-mestne številke odjemnega mesta (od 5. - 10. mesta). Primer: 01501601500 (prejšnja 6-mestna št. je podčrtana)
 

  • V Klicni center s klicem na št. 080 2882, izbira 2

     

  • S SMS-om na št. 041 78 2882

(Pošljete SMS* na št. 041 78 28 82; Sporočilo mora biti sestavljeno iz 6-mestne št. ali 11-mestne št. odjemnega mesta, presledek in stanja plinomera (odčitka) brez decimalnega mesta (npr. 123456 3333 ali 01501234562 3333); 

 

Vaša prejšnja 6-mestna številka odjemnega mesta je znotraj nove 11-mestne številke odjemnega mesta (od 5. - 10. mesta). Primer: 01501601500 (prejšnja 6-mestna št. je podčrtana)

V primeru, da prejeto SMS sporočilo ne bo ustrezalo predpisani obliki, boste prejeli obvestilo v katerem delu sporočila je napaka. V primeru, da je stanje sprejeto, ne pošiljamo povratnih sporočil.
 
*Cena poslanega SMS-a vam bo zaračunana po veljavnem ceniku ponudnika vaših mobilnih storitev.

 

Prosimo, da upoštevate roke in načine, ki so na voljo za sporočanje stanj plinomerov. Odčitki, ki ne bodo pravočasno oziroma ustrezno sporočeni (drug termin ali kontakt), pri obračunu za tekoči mesec žal ne bodo upoštevani. Hvala za razumevanje!